vineri, 30 octombrie 2009

Razvan Fodor – piesa noua si videoclip pentru “Aniela”

Razvan Fodor, interpretul lui Zeno in primul serial românesc de epoca “Aniela”, difuzat ACASA, de luni pana joi, de la ora 20:30, a inregistrat o noua piesa care va face parte din coloana sonora a serialului. Melodia “Vad iubire” a fost compusa de Bobby Stoica, membru al trupei Voltaj, iar inregistrarile au durat o saptamana.

Piesa am compus-o in luna mai, cand eram cu chitara prin Cismigiu. I-am aratat-o apoi lui Razvan, el a fost foarte incantat, am rescris-o putin, am scos sunetul de chitara si am pus in loc pian si harpa. Apoi am mers la producatorii serialului “Aniela”. Piesa a placut pe loc si asa am ajuns in studioul de inregistrari. Am lucrat 14 ore pe zi, timp de o saptamana, iar Razvan a fost foarte ascultator”, spune amuzat Bobby Stoica, autorul textului si al muzicii.

Pentru Razvan Fodor, piesa “ Vad iubire ” inseamna o reintoarcere la o veche iubire, muzica. “ Mi-am dorit foarte mult sa cint ceva pentru “Aniela ”. Imi placeau sunetele de atunci, armonia muzicala, erau niste vremuri minunate. Sunt foarte multumit de ce a iesit din mainile lui Bobita. Noi doi suntem prieteni de foarte mult timp si tot spuneam, cand ne intilneam, ca trebuie sa inregistram ceva si iata ca, de data asta, ne-a iesit. Si ne-a iesit bine ”, spune actorul.

Dupa ce am inregistrat piesa in studio am ajuns in punctul in care trebuia sa ii alegem un titlu.Un moment dificil pe care eu si Bobby l-am trecut repede. Ne stim prea bine si prima propunere a fost si ultima. Cred ca piesa asta se potriveste foarte bine serialului de epoca, are un sunet de la 1900, versurile sunt si ele pline de sensibilitate. Este o piesa cu sound de epoca compusa special pentru o premiera in televiziune din România, primul serial românesc de epoca ”, spune Razvan.

Videoclipul piesei “Vad iubire” care va fi difuzat in premiera, miercuri, 21 octombrie, ACASA, de la ora 23:00, la “Povestiri de noapte”, cuprinde imagini din primul serial romanesc de epoca, “Aniela”. Piesa “Vad iubire” va fi inclusa pe noul album al lui Razvan Fodor, la care cantaretul lucreaza de cateva luni.

Un comentariu:

Alan spunea...

the UNofficial RAZVAN FODOR Fan Site
www.razvan-fodor.com