miercuri, 28 octombrie 2009

Miley Cyrus: „M-am obisnuit deja cu lipsa contului meu de pe Twitter”!


A trecut deja destul de mult timp de cand Miley Cyrus a renunta la pagina ei de pe Twitter, pe care obisnuia sa o up-dateze aproape zilnic. Cu toate astea, ea spune ca s-a obisnuit repede cu lipsa acestei activitati.

Am crezut ca o sa-mi fie foarte dor sa intru si sa scriu cate ceva pentru fanii mei pe pagina de Twitter, dar nu-mi lipseste deloc. Mi se pare foarte ciudat, pur si simplu m-am obisnuit rapid cu ideea ca nu mai am unde sa scriu ”, a declarat tanara in varsta de 16 ani pentru o emisiune de radio.

Miley si-a inchis contul de Twitter pe 8 octombrie, dupa ce a scris ca Liam nu are un astfel de cont si vrea ca ea sa-l starga pe al ei, avand motive intemeiate.

Atunci au aparut speculatii conform carora contul a fost inchis datorita presiunilor pe care Liam Hemsworth, partenerul ei din videoclipul „The Last Song”, le facea asupra ei in acest scop. Miley a publicat mai apoi un filmulet in care spunea ca nu si-a inchis pagina din cauza acestuia.

Niciun comentariu: