vineri, 16 octombrie 2009

Adela Popescu a petrecut de ziua ei in noul club al iubitului, Marius Kalmar


Adela Popescu, protagonista primului serial romanesc de epoca, “Aniela”, difuzat de luni pana joi, de la ora 20:30, si-a serbat ziua de nastere in clubul Tribute, deschis de curand de iubitul ei, Marius Kalmar.

Desi a ajuns la petrecere cu intarziere, pentru ca a avut filmari in Buftea, frumoasa actrita nu a ratat nici un moment si s-a distrat alaturi de zeci de prieteni veniti sa ii ureze la multi ani. “A fost cea mai mare petrecere pe care am organizat-o de la majorat pana acum si m-am simtit excelent. Nu mi-am propus sa chem un anumit numar de oameni, i-am invitat pe cei apropiati si, cand am ajuns in club, am realizat ca Dumnezeu m-a binecuvantat cu foarte multi prieteni. Desi am ajuns putin mai tarziu decat unii dintre invitati, din cauza programului de filmare, am recuperat repede si ne-am distrat pe cinste”, spune Adela.

Colegii de pe platourile de filmare din Buftea, dar si multi dintre prietenii Adelei, s-au intrecut in cadouri: “Cred ca acesta este cel mai placut moment al unei aniversari, atunci cand deschizi cadourile si constati ca toti cei care iti sunt alaturi te cunosc suficient de bine ca sa iti daruiasca ce ti-ai dori. Am primit un tablou facut special pentru mine, carti, hainute, bijuterii foarte frumoase. Mama mi-a luat o masina de facut paine iar matusa un sistem de gatit pe aburi, semn ca trebuie sa stau mai mult in bucatarie”, spune amuzata Adela.

Ca pentru orice sarbatorita, cel mai greu de ales a fost rochia, care trebuia neaparat sa fie una speciala: “Rochia are o adevarata poveste pentru ca in ziua petrecerii, cat timp eram la filmari, am realizat ca nu am cu ce sa ma imbrac. Asa ca am sunat-o pe doamna Lili, de la croitoria din Buftea, i-am explicat la telefon cam ce mi-as dori sa port seara, am incercat sa facem impreuna un model si, dupa o ora, rochia era gata”, spune vedeta ACASA.

La ziua Adelei Popescu colegii de pe platourile de filmare au venit pusi pe distractie. Mihai Petre si sotia lui, Elwira, au primit aplauze la scena deschisa pentru dansul lor, Ioana Ginghina, Iuliana Luciu si Dana Dembinski au demonstrat tuturor ca nu sunt doar foarte bune actrite ci si excelente dansatoare, iar Nicoleta Luciu si Zsolt Csergo au venit si ei sa ii ureze La Multi Ani, Adelei.

Printre invitatii la aniversarea actritei s-au aflat colegii din echipa de productie de la “Aniela”, Razvan Fodor si iubita lui, Irina, Ioan Isaiu si sotia, Nicoleta, Alina Chivulescu, Loredana, Bogdan Albulescu si Alina Grigore dar si verisoara Adelei, Ioana Scarlatescu.

Printre absentii motivati, pentru ca filmeaza la Paris pentru serialul “State de Romania”, difuzat laPro Tv s-a aflat si Dana Rogoz. “Mi-a parut foarte rau ca nu au putut ajunge prietenele mele, Dana Rogoz, Corina Hera, Diana Dumitrescu si Ruxandra Ion care sunt plecate la Paris. Dar cu siguranta recuperam cand vin inapoi in tara”, spune zambind Adela.

Momentul de gala al serii a fost aparitia tortului, dar si dansul Adelei cu tatal ei:Desi era foarte obosit, parintii mei abia venisera de la Susani, tata a facut o mica demonstratie, el chiar pricepandu-se la asta, mai ales ca este coregraful unui ansamblu de dansuri populare locale. M-am simtit ca in copilarie cand invatam cate o melodie noua si el, impreuna cu mama, erau coregrafii mei”, spune interpreta Anielei din primul serial romanesc de epoca.

Pe langa colegii de pe platouri Adela a petrecut, de ziua ei, alaturi de prieteni dragi. Adelina Chivu, Ioan Andone, Elena Gheorghe si iubitul ei sau Corina si iubitul ei, fiind doar cativa dintre cei care i-au cantat La multi ani. “Cred ca cel mai frumos sentiment este sa ii ai alaturi de tine, in momente speciale, pe toti cei dragi, de la familie la prieteni de-o viata. Iar cadoul pe care Marius mi l-a facut, petrecerea din clubul Tribute pe care abia l-a deschis, a facut ca totul sa iasa de nota 10”, spune emotionata Adela.

Imagini in premiera de la petrecerea Adelei Popescu vor fi difuzate astazi, 11 octombrie, dupa Cinema ACASA, in cadrul emsiunii “La naiba, sa PoveStim”, prezentata de Mircea Solcanu si luni, de la ora 17:30, in cadrul emisiunii “Povestiri adevarate”.

Niciun comentariu: