luni, 4 ianuarie 2010

Rihanna si-a facut lista de rezolutii pentru 2010, dar si pentru anii ce vin: vrea sa colaboreze cu Depeche Mode!


Rihanna si-a facut cateva planuri pentru 2010 si spera sa reuseasca sa le implineasca pe toate. Cantareata a avut parte de un an dificil in 2009: in februarie a fost atacata de iubitul ei de atunci, Chris Brown. Totusi, ea a avut parte de succes in cariera.

Rihanna recunoaste ca e constienta de defectele ei si si-a propus sa schimbe unele dintre ele in acest an. „Vreau sa renunt la cumparaturi, sa nu mai intarzii la intalniri, sa ma trezesc mai devreme... chestii de genul asta”, a marturisit ea.

In plus, artista in varsta de 21 ani si-a propus sa nu renunte la timpul petrecut impreuna cu cei dragi in favoarea carierei.

„Imi doresc ca anul asta sa ma vad mai des cu mama si cu bunicii mei. Nu am foarte multe prietene, dar cele pe care le am imi sunt alaturi mereu si asta e foarte important pentru mine
”, a mai spus ea.

Cantareata si-a facut cateva planuri valabile si pentru urmatorii 10 ani: „Imi doresc sa invat sa cant la tobe si vreau neaparat sa colaborez cu cei de la Depeche Mode”!

Niciun comentariu: