duminică, 10 ianuarie 2010

Miley Cyrus adora show-urile de karaoke!

Miley Cyrus a iesit recent in oras cu mai multi prieteni si a participat la un show karaoke, unde a marturisit ca s-a simti „cu adevarat vie!”. Starul din „Hannah Montana” s-a intos in Nashville, orasul ei natal, avand astfel ocazia de a iesi cu prieteni vechi si de a se distra cu ei ca o adolescenta normala, lucru pe care nu il poate face in Los Angeles. „M-am urcat in avion spre Georgia si plangeam cu capul in poala mamei mele de bucurie ca ma intorc acasa. Sunt atat de fericita ca am plecat din Los Angeles”, a marturisit Miley!

Am iesit in oras in fiecare seara cu prietenii mei. Am cantat la karaoke, am dansat! Daca as fi facut asta in Los Angeles, starneam mare valva: „A dansat Miley Cyrus in oras! Cu cine a fost? De ce a dansat?” si alte tampenii ridicole. M-am simtit vie cu adevarat. E nemaipomenit cand poti sa fii tu insati, fara sa vina altii sa-ti spuna cum cred ei ca ar trebui sa fii! M-am simtit excelent, mai ales ca nu a fost nimeni sa-mi sopteasca la ureche sa fac nu stiu ce sau sa merg nu stiu unde”, a mai spus ea.

Adolescenta recunoaste ca nu a simtit mereu nevoia de a fi o necunoscuta, ca sa se poata distra in voie cu prietenii. In copilarie nu-si dorea decat sa fie un star. „Nu ma simteam deloc eu insami, pentru ca imi doream sa cant si sa dansez, iar cei din jurul meu vedeau asta ca pe ceva spectaculos, nu ca pe un mod de viata sau ca o meserie. Stiam ca e mult de munca, pentru ca tatal meu e Billy Ray Cyrus, e artist si munceste mult, dar nu asta voiam eu. Voiam sa fiu celebra, ma simteam la locul meu pe covorul rosu!”, declara Miley.

Acum, cand toata lumea o cunoste, ea apreciaza mult mai mult atmosfera de acasa, unde lumea tine la ea si nu e urmarita de paparazzi. Seara petrecuta la show-ul de karaoke a fost revigoranta pentru ea si s-a simtit cu adevarat o adolescenta libera sa se distreze cum isi doreste!

Niciun comentariu: